gummiband

Godmorgon, godmorgon, nu hör vi alla fåglar sjung, godmorgon i kör!

 

Solen skiner även idag och jag är lycklig. Vaknade strax före klockan åtta, tittade lite på Vakna med the voice, åt en nyttig, stabil frukost som bestod av en mango och en chiquita smoothie (någon ny smak), var mycket gott. Efter en timmas sängliggande tog jag tag i något som jag borde ha gjort för länge sen, jag tränade. Inte något mycket eller länge men det är principen att jag, Sofie har tränat. Tog fram yogamattan och drog i något gummiband hit och dit. Känner mig duktig, nu ska jag bara försöka hålla igång det här och även ta en tripp ner till gymmet med. Har duschat, sminkat mig, filat och målat naglar för att nu klä på mig, föna håret och äta något snabbt innan jag ska iväg. Det jag ska göra får ni veta senare beroende på hur det går, kommer iaf inte hem för än sent ikväll, vid kanske halv nio tiden. Då blir det en mycket sen middag för att sedan bädda ner sig i sängen antagligen.

 

Jag lovar inget men vem vet, jag kanske redan skriver ikväll om inte så kommer ett inlägg imorgon!




/Sofie

Kommentarer
Postat av: tanya

Vilken fin blogg du har!^^

Kolla gärna in på min och säg vad du tycker!:)

Kram.

2010-04-15 @ 20:11:53
URL: http://taanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0