Massage

Kom precis hem från en timmas ljuvlig massage. Det var något som verkligen behövdes, kan man säga. Har spänningar i nacke, armar, axlar och rygg och ett flertal knutar. Gick på Axelssons elevutbildning där en helkroppsmassage i en timma kostar endast 200 kr. Fick en jätte trevlig kvinna som visste verkligen vad hon gjorde. Men hon kunde inte få bort alla knutar och spänningar på ett enda besök och hon rekommenderade mig att komma minst tre gånger till inom en kort framtid. Det blev inte ens en helkroppsmassage för min del då hon kämpade med ryggen till armarna, där jag har mina problem, dock gjorde det inget då det verkligen behövdes! Rekommenderar alla till Axelssons elevutbildning då priset är mycket billigt och de är verkligen jätte duktiga. Man kan boka tid själv på deras hemsida.

 

http://www.gnetagalten.se/images/00026/0/massage-p%C3%A5-%C3%B6stermalm.gif

 

Nu är det middag på gång, spagetti och köttfärssås, självklart vegetariskt, mums vad gott!


/ Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0