Skynda, skynda...

Hallå! stressigt, stressigt...
Är lite små stressad för stunden, hinner tyvärr inte lägga in bilderna just nu som jag lovade igår, får bli när jag kommer hem istället. Ska även försöka ta en bild på utsyrseln för dagen idag också. Men just nu är planering ta bussen in till slussen så fort som möjlig, för att gå upp till Irene på salongen för att disskutera lite färg som jag behöver råd med, sen blir det köpa strumpbyxor, försöka hinna köpa färg (om itne det blir i morgon istället), för att sedan träffa Carro vid två för att fika och prata om allt som har hänt. Dagen ser bra ut nu återstår det bara att jag hinner göra allt som är planerat. Vädret uta ser inte det minsta lockande ut om jag ska vara ärlig, och nu är det väl bara att sätta på sig lite vatmare jacka igen, usch vad tråkigt.

Det blir ett kort och mindre intressant inlägg för tillfället, men som sagt det blir uppdatering när jag kommer hem igen. Jag kan ju inte ens ta med mig datorn om jag så hade velat eftersom den inte fungerar. Stackars mig.. Nåväl nu måste jag skynda mig.

/ Sofie

Kommentarer
Postat av: sofia

fin blogg :)

2010-04-22 @ 22:51:28
URL: http://sofiatyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0